czwartek, 15 kwietnia 2010

Wewnętrzna mądrość


Wewnętrzna mądrość,... chyba każdy ją ma, choć niektórzy twierdzą, że nabywa się ją wraz z doświadczeniem, ale najważniejsze to umieć się z nią dogadać. To ona podpowiada najlepsze decyzje. Cieszy mnie, gdy to ona do mnie przemawia. Tak było i tym razem, kiedy pisałam o wynikach badań. Pomimo lęku i wielu pytań moja wewnętrzna mądrość mówiła o zachowaniu spokoju. To chyba dlatego dziś nie miałam tylu obaw przed wizytą u Profesora, który zaskoczył mnie wiadomością, że USG wyszło bardzo dobrze. Lek nadal działa !!

Po powrocie z Warszawy poszłam na zajęcia z rysunku, a powyżej są tego efekty. Ciekawa kompozycja ;)))

2 komentarze:

  1. Ja czekam na kolejną pracę!! Myślę, że parę osób może to ciężko przyjąć (biedny Śli...hihi)

    OdpowiedzUsuń